środa, 25 stycznia 2012

Konkurs VeryMe !



Witam.
Miałam bym do was ogromną prośbę do tych osób co czytają mojego bloga bądź po prostu sobie na niego weszły , aby zagłosowały na mnie w konkursie organizowanym przez Oriflame.
już piszę co i jak:
Polub stronę Very Me na Facebooku, tam znajdziesz aplikację konkursową i wszystkie szczegóły.
A jeśli jesteście same zainteresowane wzięciem udziały w takim konkursie to :


Wgraj zdjęcie, które przedstawia Cię, w sytuacji, gdzie jesteś w 100% sobą, czyli takie, o którym możesz powiedzieć "It's Very Me!" ("To cała ja!"). Dodaj do tego krótkie uzasadnienie, dlaczego akurat to zdjęcie najlepiej przedstawia Ciebie i poczekaj na wybór Jury. Każdy Uczestnik może wgrać maksymalnie jedno swoje zdjęcie na dzień.

Po 3 tygodniach od rozpoczęcia Konkursu Jury wybierze zwycięzcę, który dostanie roczny zapas produktów Very Me! 
Konkurs będzie trwał w dniach : 13.02.2012 – 04.03.2012 r

Do wygrania:
ROCZNY ZAPAS PRODUKTÓW VERY ME !

a to moje zdjęcie konkursowe :)
P.S z góry dziękuje i pozdrawiam ! 

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

fajne zdjęcia,zagłosuję na pewno:)

Anonimowy pisze...

twój fotograf się spisał super fotki.już zagłosowałam:)