poniedziałek, 14 listopada 2011

Paznokcie :)

Witam. !
Korzystając z wolnego czasu , napisze post o moich paznokciach  :) a mianowicie chciałam się pochwalić że już dawno tak pięknych ich nie miałam ! ;o bądź co bądź pomalowane mam zawsze ale teraz są  dłuższe, mocniejsze i co najważniejsze zdrowsze niż zwykle.
A to za sprawą :
Belissy którą zażywam od niedawna ale już widać efekty :)
http://www.aptekaslonik.pl/prod_info.php?c=&products_id=2367
Również polecam :
Kompleks odżywczy do włosów i paznokci - suplement diety Wellness od Oriflame ,
http://pl.oriflame.com/products/product-detail.jhtml?prodCode=23473 
Co prawda cena jest wyższa niż normalne suplementy ale efekty mogą być również rewelacyjne:) 


a to ja i moje ultramega  malinowe paznokcie :)


A wy jak dbacie o swoje paznokcie ? macie jakieś swoje własne sposoby czy tak jak ja opieracie się na suplementach ?  
Pozdrawiam :)

4 komentarze:

Dream of Bohema pisze...

Paznokcie masz faktycznie piękne a kolor cudowny...jednak z tą Belisą się chyba nie zgodzę...stosowałam ją i efektów brak!! To chyba zależy od organizmu..niestety!

earn one's living pisze...

Możliwe że masz rację, na mnie akurat podziałała bellisa :) Wypróbuj innych suplementów albo używaj odżywek do paznokci :) ja w jedną już zainwestowałam:
http://pl.oriflame.com/products/product-detail.jhtml?prodCode=18937
i polecam :)))

Marta fashion pisze...

bardzo polecam LWITAN ! drożdże piwowarskie :) idealny sposób na poprawe kondycji włosów skóry i paznokci !wypróbowany przez większość moich koleżanek, które zauwazyły znacząco poprawę ! jest tani i skuteczny !!! Polecony przez moją panią od dermatologi! A włosy jak mi szybko po nim urosły ! byłam w cięzkim szoku ! dwa opakowania i sukces gwarantowany :)

earn one's living pisze...

Z włosami też mam nie co problem a w szczególności z ich wypadaniem , także spróbuje napewno :)